Dostawy i płatności
I. Informacje ogólne
- Niniejszy dokument stanowi wyciąg najważniejszych informacji o płatnościach oraz dostawie
w sklepie internetowym METKA PREMIUM. - Wszelkie wyrażenia pisane w niniejszym dokumencie wielką literą mają znaczenie nadane im
w Regulaminie sklepu internetowego METKA PREMIUM pod adresem www.metkapremium.pl
(dalej jako Regulamin) - W przypadku rozbieżności w treści niniejszego dokumentu z Regulaminem, pierwszeństwo
mają zapisy i postanowienia Regulaminu.
II. Płatności za Towar - Metka Premium udostępnia następujące metody płatności:
a) za pośrednictwem serwisu PayU;
b) za pośrednictwem przelewu bankowego na rachunek bankowy 26 1020 2892 0000 5402
0503 7777
Koszty dostawy Towaru:
a) Koszt dostawy realizowanej za pośrednictwem Pocztexu wynosi z opcją automat 9 zł, z
opcją Punkt 9 zł oraz z opcją doręczenie pod adresem 11 zł.
b) Koszt dostawy realizowanej za pośrednictwem Orlen Paczki to 8 zł.
c) Koszt dostawy realizowanej za pośrednictwem Paczkomatów Inpost to 15 zł.
d) W przypadku Odbioru osobistego, koszt dostawy jest bezpłatny
II. Dostawa Towaru - Jako formę dostawy Klient może wybrać:
a) Usługa Pocztex ( odbiór w automacie, punkcie lub doręczenie pod adres).
b) Usługa Orlen Paczka
c) Usługa Paczkomat Inpost
d) Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym przy ul. Beskidzkiej nr 30, lok. 2C w Krakowie. - Przyjęcie Zamówienia do realizacji rozpoczyna się, z zastrzeżeniem pkt 3, po zaksięgowaniu
wpłaty należności za Zamówienie (cena Towaru oraz płatności dodatkowych) na koncie Metka
Premium. - Zamówienia złożone od piątku od godziny 10.00 do poniedziałku do godziny 10.00
realizowane będą najwcześniej w poniedziałek od godziny 12.00. - Metka Premium zastrzega, że Czas dostawy Zamówienia jest liczony od momentu
zaksięgowania wpłaty Klienta na koncie Metka Premium. - Wysyłka Zamówienia nastąpi w terminie 48 h od zaksięgowania wpłaty Klienta na koncie
Metka Premium. - W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w całości, Klient jest informowany
o zaistniałej sytuacji i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja,
wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości Zamówienia). - Klient może zmienić lub wycofać złożone Zamówienie w całości do momentu jego nadania
przez Metka Premium jedynie po uprzednim zawiadomieniu telefonicznym 790770852 lub
pocztą elektroniczną pod adresem: sklep@metkapremium.pl - Za termin realizacji świadczenia uznaje się termin przekazania Towaru Klientowi.
Z momentem wydania Towaru Klientowi, na Klienta przechodzą wszelkie prawa i obowiązki
związane z własnością Towaru. - W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem, Metka Premium zastrzega sobie prawo do
uzależnienia realizacji Zamówienia od wpłaty przez Klienta zaliczki, w szczególności w razie
Zamówienia większej ilości danego Towaru. - W przypadku nieodebrania Towaru przez Klienta z jego winy jest on zobowiązany do pokrycia
kosztów wysyłki do Metka Premium.